MODERN OFFICE
W ramach zlecenia przygotowano platformę sprzedażową dla klientów biznesowych.
Platforma została całkowicie dostosowana do potrzeb klienta i oparta o system Prestashop.
Wybrane elementy wykonanych prac:
- Przebudowano cały system uprawnień dla produktów, umożliwiając sterowanie dostępem na poziomie pojedyńczego produktu dla grup.
- Stworzono narzędzie w ramach panelu administratora do szybkiego zarządzania dostępem do produktów oraz kopiowania uprawnień z jednej grupy do innej.
- Wyłączono częściowo dostęp dla osób nie zalogowanych.
- Dodano obsługę budżetów dla klientów.
- Dostosowano wygląd sklepu do potrzeb klienta.
- Dostosowano szablony email i dokumentów do potrzeb klienta.
- Dodano możliwość definiowania ilości zamawianych produktów na liście produktów.
- Dodano mechanizmy kontroli i wymuszania wielokrotności zamawianych produktów.
- Stworzono moduł generowania ofert w postaci plików PDF z wybranych produktów oferowanych w sklepie, poprzednich zamówień klienta, porzuconych koszyków z możliwością dowolnej modyfikacji ceny i ilości.
- Pełne wdrążenie sklepu.