MODERN OFFICE


W ramach zlecenia przygotowano platformę sprzedażową dla klientów biznesowych.

Platforma została całkowicie dostosowana do potrzeb klienta i oparta o system Prestashop.

Wybrane elementy wykonanych prac:

  • Przebudowano cały system uprawnień dla produktów, umożliwiając sterowanie dostępem na poziomie pojedyńczego produktu dla grup.
  • Stworzono narzędzie w ramach panelu administratora do szybkiego zarządzania dostępem do produktów oraz kopiowania uprawnień z jednej grupy do innej.
  • Wyłączono częściowo dostęp dla osób nie zalogowanych.
  • Dodano obsługę budżetów dla klientów.
  • Dostosowano wygląd sklepu do potrzeb klienta.
  • Dostosowano szablony email i dokumentów do potrzeb klienta.
  • Dodano możliwość definiowania ilości zamawianych produktów na liście produktów.
  • Dodano mechanizmy kontroli i wymuszania wielokrotności zamawianych produktów.
  • Stworzono moduł generowania ofert w postaci plików PDF z wybranych produktów oferowanych w sklepie, poprzednich zamówień klienta, porzuconych koszyków z możliwością dowolnej modyfikacji ceny i ilości.
  • Pełne wdrążenie sklepu.